logo


LeadShop - Tržnice leadů

LeadShop je crosselová platforma pro prodej leadů finančním zprostředkovatelům. Ať už se specializujete na půjčky, hypotéky nebo jakékoliv další finanční produkty vždy u nás naleznete dostatek kvalitních leadů.

Jak to funguje?

Po zaregistrování do LeadShopu získáte přístup do databáze leadů, které si můžete zakoupit za zakoupené kredity. 

Kredity v LeadShopu můžete nakoupit samozřejmě přímo v aplikaci pomocí platební karty nebo převodem na účet. 

Cena leadu se vždy pohybuje podle kvality a aktuální tržní hodnoty a je kalkulována naším výpočetním algoritmem. 

Zvyšte své vlastní provize díky LeadShopu

Zakoupené leady můžete ihned zpracovat, a díky velmi kvalitním leadům z celého online trhu kde konverzní poměr dosahuje až 25 % se Vaše provize za sjednané produkty mnohonásobně zvýší. 

1

Rychle a transparentně

Než si lead koupíte, uvidíte o jaký produkt má zájem a také z jaké oblasti zájemce pochází. Nákup pak uskutečníte jedním kliknutím a ihned se Vám otevírají ostatní dostupné informace jako jméno, telefon, email atp. aby jste mohli ihned začít s klientem jednat. 

2

Rychlost 

Lead v tržnici je zobrazen do 20 vteřin od projevení zájmu klienta a přesně jako na tržnici, kdo dříve lead zakoupí ten má mnohem vyšší šanci na úspěch, než u leadu zakoupeném po 2 dnech stání v systému. Stejně tak již po zakoupení jiným uživatelem ztrácíte šanci na lead úplně.

3

Hlavně jednoduše

Leady v LeadShopu nakupujete jedním kliknutím a můžete tak ihned zákazníka kontaktovat, díky čemuž ho udržíte na své straně než sám projeví zájem o produkty jinde.

FAQ - Často kladené otázky

1

Co je lead?

Lead je kontakt klienta, který je aktivním zájemcem o finanční produkt. Obsahuje tyto informace; jméno, příjmení, tel., mail, adresu, datum narození, typ produktu a jeho požadovanou výši.

2

Zdroj leadu?

Zdrojem leadů jsou online formuláře, kde klient projevil zájem o daný produkt.

3

Co je to kvalita leadu?

Kvalita leadu se vypočítává na základě informací, které o klientovi zpracovatel získá. Na základě těch údajů se hodnotí bonita klienta, průměrná hodnota leadu v dané oblasti a další kritéria.

4

Jak oslovit zákazníka?

Po zakoupení leadu doporučujeme obratem kontaktovat klienta telefonicky a dále pokračovat dle vlastního obchodního modelu.

5

Jak pracovat s koupeným leadem?

Po zakoupení leadu je potřeba oslovit klienta s vlastní nabídkou produktů.

Každý lead v tržnici zůstává dostupný pouze 3 dny a pokud o něj nebyl projeven zájem, automaticky se maže, a to z důvodu aktuálnosti zájmu klienta o produkt.

Hurá do toho!

Zaregistrujte se ještě dnes a získejte zdarma 50 kreditů.